Dé CRM (Customer Relationship Management) oplossing voor autorijders!

20-11-2007ENBusiness Case
De in dit document beschreven CRM oplossing is een innovatieve mobiele oplossing die haar gebruikers toegang geeft tot 'real time' parkeergelegenheid informatie via Internet, WAP (Wireless Application Protocol) of de multimedia platforms in auto's. Het systeem werd oorspronkelijk ontwikkeld door een aanbieder van mobiele data oplossingen en het automerk BMW als een servicedienst voor Business Class rijders van de 5- en 7 serie modellen van BMW. Inmiddels wordt het ook aangeboden aan 'ADAC' (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club e.V.) leden.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]