De oplossing voor optimale bereikbaarheid van thuiszorgteams

De oplossing voor optimale bereikbaarheid van thuiszorgteams

19-10-2016NLWhitepaper

Thuiszorgorganisaties realiseren zich dat een goede bereikbaarheid van de zorgteams van groot belang is, maar worstelen met de inrichting daarvan. Vooral bij acute zorgvragen kan dit tot vervelende of zelfs levensbedreigende situaties leiden.

Een roosterapplicatie biedt uitkomst. Voor ieder wijkteam wordt er een centraal vast telefoonnummer ingericht dat gekoppeld is aan de applicatie van Mtel. Gesprekken naar het centrale teamnummer worden conform de planning automatisch doorverbonden met de mobiele telefoon van de bereikbare medewerker. Mocht deze niet in staat zijn het gesprek te beantwoorden dan wordt het gesprek vervolgens aangeboden bij een directe collega of de telefoniste. Cliënten krijgen zo via één telefoonnummer direct de juiste medewerker aan de lijn.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]