Cloud Contact Center - Flexibel en schaalbaar

Cloud Contact Center - Flexibel en schaalbaar

16-11-2016NLProductbrochure

Uw bestaande on-premise contact center omgeving wordt steeds complexer. Het beheer ervan vergt steeds meer tijd en specifieke IT & telecom expertise. De cloud contact center dienstverlening van Mtel biedt u alle functionaliteit voor uw contact center. U hoeft niet te investeren in nieuwe apparatuur op uw locatie(s) en heeft geen omkijken meer naar het onderhouden van deze systemen.

Uw klanten nemen naast de telefoon contact op via e-mail, chat en steeds vaker via social media. Kunt u eenvoudig nieuwe social media kanalen integreren met uw on-premise klantcontact omgeving? Met de cloud contact center diensten van Mtel bent u klaar voor de toekomst. U beschikt altijd over de nieuwste software versie, functionaliteiten en klantcontact kanalen.

Mtel zorgt tevens dat uw cloud contact center altijd up-to-date is door te koppelen met CRM en ERP systemen. Uw ICT personeel is geen tijd meer kwijt met het onderhouden van systemen en u hoeft geen personeel te trainen met (merk) specifieke IT & telecom kennis.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]