On-premise vs. Cloud Contact Center

On-premise vs. Cloud Contact Center

22-11-2016NLWhitepaper

Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen on-premise systemen en cloud oplossingen? Wat betekent deze ontwikkeling voor u als ICT of contact center verantwoordelijke? En hoe zit het met de verschillen in kosten?

Veel organisaties staan op het punt om hun contact center omgeving vanuit de cloud af te nemen in plaats van te investeren in hardware en software of kostbare upgrades daarvan. Cloud diensten bieden voordelen. Zo hoeft de ICT manager geen tijd meer te besteden aan het beheer van de contact center omgeving en kan zich richten op meer strategische zaken. De klantcontact manager kan zelf eenvoudig wijzigingen in de bereikbaarheid doorvoeren en hoeft ICT hier niet meer mee te belasten.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]