De ROI van een mobiele strategie in de retail

De ROI van een mobiele strategie in de retail

05-12-2016ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Een goed uitgedachte mobiele strategie wordt steeds belangrijker binnen retail. Onderdeel hiervan zijn mobiele kortingsbonnen. Onderzoeksbureaus verwachten dat de hoeveelheid gebruikte online coupons tussen 2014 en 2019 zal groeien naar meer dan 31 biljoen stuks.

Wat maakt een mobiele strategie succesvol? CodeBroker heeft in de afgelopen 7 jaar exclusief met retailers gewerkt en onderzocht wat de return on investment (ROI) was voor retailers die mobiele kortingsbonnen hebben inzet.

Deze whitepaper geeft inzicht in hun onderzoek en laat zien wat een mobiele strategie succesvol maakt.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]