Business Process Orchestrator: echte groei door de transformatie van product- naar customer-centric

Business Process Orchestrator: echte groei door de transformatie van product- naar customer-centric

26-01-2017ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Efficiëntie is dingen juist doen en effectiviteit is de juiste dingen doen.

Het definiëren van lean & mean bedrijfsprocessen die samen de relevante informatie kunnen leveren waarmee u de juiste aanbiedingen op het juiste moment kunt doen en waar nodig de juiste wijzigingen op tijd kunt uitvoeren, betekent dat u zowel efficiënt als effectief bent in de inrichting van uw bedrijfsprocessen.

De vooruitziende blik hebben met betrekking tot de wijze waarop u uw klanten het best kunt bedienen en weten wat ze willen nog voordat ze dat zelf doen, is de droom van elke manager.

Deze whitepaper legt uit hoe u dit kunt bereiken door uw CRM een meer leidende rol te geven binnen uw organisatie om zo een 360° klantbeeld te creëren en zonder afscheid te hoeven nemen van uw andere applicaties zoals ERP.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]