Metrics that matter: Welke statistieken zijn belangrijk voor huidige IT-service providers (ITSP)?

Metrics that matter: Welke statistieken zijn belangrijk voor huidige IT-service providers (ITSP)?

02-03-2017NLOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Zakelijke klanten van vandaag willen meer productiviteit en minder infrastructuur. Zij zijn op zoek naar IT-dienstverleners om hen te helpen bij de transitie naar steeds uitgebreidere netwerken van communicatie, (e)commerce en data uitwisseling mogelijk gemaakt door een groeiend aantal endpoints. Dat vraagt wat van de ITSPs die in de alsmaar veranderende wereld hun rol en aanbod steeds vaker en beter af moeten stemmen op de klant. Kansen en uitdagingen te over.

Een nieuw onderzoek onder meer dan 1100 ITSPs toont aan dat verschillende rollen statistieken, cijfers en kpi’s anders prioriteren. Het onderzoek, getiteld "Metrics That Matter 2016", laat zien dat management vooral bezig is met winst optimalisatie, terwijl project-technici voornamelijk met service-level agreements (SLA's) bezig zijn. Ook bleek dat financiele afdelingen het meest bezorgd zijn over declarabele benutting van resources. Wat betekent dit voor ITSPs? Download dit eBook en ontdek:

  • Welke diensten de meest omzet hebben gegenereerd voor ITSPs in 2016
  • Relevante statistieken uitgewerkt per rol
  • Wat de verbinding verbreekt tussen CXP en KPI's
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]