Handvatten voor de succesvolle transitie van klassieke telefooncentrale naar cloud communicatie

Handvatten voor de succesvolle transitie van klassieke telefooncentrale naar cloud communicatie

29-03-2017NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Steeds vaker zien organisaties in dat het integreren van communicatiesoftware grote voordelen heeft. Een moderne werkplek kan bijvoorbeeld goed worden ingericht met Skype for Business, de communicatiesoftware van Microsoft die beschikbaarheidsinformatie, chat, (video)bellen, online vergaderen en samenwerken op afstand combineert. In het IT-domein zien we die ontwikkeling van de werkplek gestaag vorderen, maar innovatie op het gebied van telefonie blijft achter. En dat terwijl de integratie van telefonie in de digitale werkplek de innovatie nog waardevoller maakt. Nu veel organisaties de weg naar de cloud hebben ingezet, rijst de vraag: hoe geef je de transitie van klassieke telefooncentrale naar telefonie uit de cloud vorm? En hoe bewaak je binnen die transitie je bereikbaarheid en de ruimte om te blijven innoveren? Deze whitepaper helpt u op weg.

StartReady is het Skype for Business-competence center van KPN.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]