Intelligent Customer Care: Eneco brengt verkoop en service samen

Intelligent Customer Care: Eneco brengt verkoop en service samen

25-04-2017NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Energiebedrijf Eneco is verantwoordelijk voor het verstrekken van de dagelijkse energie aan 2,2 miljoen huishoudens en bedrijven. De energiemarkt is een relatief gesloten markt met veel concurrentie tussen de leveranciers. Een van de belangrijkste pijlers van Eneco is dan ook het behoud van bestaande klanten door hun tevredenheidsniveau hoog te houden.

Omdat de klant steeds andere (nieuwe) technologieën gebruikt voor contact met de organisatie is Eneco genoodzaakt zich ook aan te passen om haar customer service en communicatiekanalen optimaal in te richten. Zo bracht zij al haar wensen in kaart, waarbij o.a. werd gekeken hoe het call center beter als verlengstuk van Sales kan functioneren.

Download deze case study om te zien hoe Eneco met de juiste CRM oplossing in staat is om haar klanten optimale service te geven en de juiste producten op maat aan te bieden.

Registratie vereist
Relevante artikelen
Customer Intelligence | Microsoft | CRM
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]