Tips en trucs om de loyaliteit van uw klanten te vergroten

Tips en trucs om de loyaliteit van uw klanten te vergroten

18-05-2017ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Mobiele apparaten en het feit dat iedereen overal internet heeft hebben geleid tot een enorme evolutie van de klantervaring in de reisbranche. Meer gepersonaliseerde content en real-time informatie updates zijn hier voorbeelden van. Deze ontwikkeling heeft met name in de luchtvaart geleid tot een nieuwe vorm van klantbeleving. Deze branche staat er traditiegetrouw om bekend om voorloper te zijn als het gaat om nieuwe ontwikkelingen rondom klantbeleving. Deze innovaties leveren organisaties namelijk een hogere mate van klantbinding op en als gevolg hiervan een stijging van de omzet. In deze whitepaper worden de ideeën en concepten uiteengezet waarmee de organisaties in de luchtvaart ervoor zorgt dat hun klanten terug blijven komen.
Registratie vereist
Relevante artikelen
CRM | Business Software
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]