Tien tips voor het optimaliseren van uw servicedesk

Tien tips voor het optimaliseren van uw servicedesk

12-06-2017NLWhitepaper

U kent het vast wel: er gaat iets fout en u hebt de servicedesk nodig om dit op te lossen. Ondanks alle aandacht die organisaties hebben gestoken in de optimalisatie van hun servicedesk, loopt dit in de praktijk nog niet altijd even soepel. Want wie heeft er geen familielid, vriend of collega die na een lange wachttijd eindelijk een medewerker aan de lijn kreeg, om vervolgens alsnog niet goed geholpen te worden? Veel servicedesks staan nog altijd voor de uitdaging om een goede ervaring voor de klant te realiseren. Daarom tien belangrijke tips om de dienstverlening van uw servicedesk te optimaliseren.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]