Van klant tot ambassadeur: tips voor een klantgerichte onderneming

Van klant tot ambassadeur: tips voor een klantgerichte onderneming

12-07-2017NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Klantenbinding is minstens even belangrijk als klantenwerving, zeker in dit customer-centric tijdperk. Maar daar houdt het niet op! Moderne ondernemers maken ambassadeurs van hun klanten. Dit e-book bevat praktische tips en voorbeelden uit de praktijk. Zo kun jij jouw klanten écht centraal zetten. De inhoud in een notendop:

• 5 tips om fans te maken van je klanten
• Net Promoter Score: klanttevredenheid op orde
• Ticketing: het juiste antwoord op elke vraag

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]