Mondiale fabrikant motoronderdelen herontwerpt verkoop- en serviceprocessen rondom de customer experience

Mondiale fabrikant motoronderdelen herontwerpt verkoop- en serviceprocessen rondom de customer experience

20-07-2017ENReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Inzicht in wat klanten willen en wanneer ze het willen, is tegenwoordig geen mogelijkheid maar een must om competitief te blijven. Maar hoe levert u een consistente klantenervaring voor een uiteenlopende reeks klanten over de hele wereld en vooral wanneer die ervaring deel uitmaakt van een uniek koopproces dat één-op-één interactie vraagt?

Een wereldwijde fabrikant van motorfietsen wendde zich tot Avanade voor hulp bij het evalueren van het gehele verkoopproces - Van hoe klanten een motorfiets kiezen en kopen, naar de manier waarop dealers en andere facetten van het bedrijf samenwerken om reparaties te vergemakkelijken en aangepaste accessoires te installeren.

Het bedrijf wist dat het een uitgebreide CRM-oplossing nodig had. Maar met meer dan 1.000 dealers in bijna 100 landen, is het selecteren van een enkel platform om zijn doelen te ondersteunen, geen kleine uitdaging.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]