Hoe een verzekeraar 3 miljoen bespaarde en haar sales conversie verhoogde met 20%

Hoe een verzekeraar 3 miljoen bespaarde en haar sales conversie verhoogde met 20%

20-07-2017ENReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Een toonaangevende wereldwijde leverancier van aanvullende ongevallen-, arbeidsongeschiktheids-, gezondheids- en levensverzekeringsproducten voor gezinnen en individuen heeft een procesherziening nodig. In dit digitale tijdperk gebruikte deze organisatie nog steeds papier-gebaseerde processen die de verkoopcyclus vertragen.

Om de uitdagingen te overwinnen en de verkoop- en marketingprestaties te verbeteren, heeft het bedrijf gekozen voor een nieuw CRM en marketingplatform. Met zijn uiterst mobiele, deur-tot-deur-Sales heeft de leverancier vooral mobiele functionaliteit gezocht om zijn agenten optimaal uit te rusten.

Lees welke oplossing bij hun behoeften past en welke partners er gekozen is.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]