In 6 stappen naar een CRM strategie voor de lange termijn

In 6 stappen naar een CRM strategie voor de lange termijn

24-08-2017ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Na het worstelen met CRM-oplossingen die moeilijk te gebruiken, aanpassen en integreren zijn, zijn organisaties zich bewust van het belang van een CRM-oplossing, die flexibiliteit bezit conform de wensen vanuit de business. Een oplossing die verbeterde klantenloyaliteit en winstgevendheid mogelijk maakt en innovatie ondersteunt voor de hele organisatie.

Deze aanpak, in combinatie met de best practices voor planning, end-to-end solution design en gefaseerde implementatie zorgt voor succes en een significant rendement op investeringen (ROI).

Organisaties zullen een sterker fundament voor succes moeten realiseren door technologiebeslissingen te nemen die platformen voor innovatie bieden en de algemene bedrijfsstrategie en prestatiedoelstellingen ondersteunen. Deze zes-stappen gids zal u helpen de basis te leggen voor een CRM-strategie voor de lange termijn.

Registratie vereist
Relevante artikelen
CRM | Business Software
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]