Alles over het (her)definiëren van een solide customer experience

Alles over het (her)definiëren van een solide customer experience

24-08-2017ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Klanten - zowel bedrijven als consumenten – geven aan dat hun customer experience bij leveranciers van goederen en diensten, belangrijker is voor hun aankoopbeslissingen dan prijs of andere factoren.

Zo is uit onderzoek onder andere gebleken dat het merendeel (56% van de respondenten) al meer betaald heeft voor een product, omdat de klantenervaring die van goedkopere opties versloeg.

Gezien het belang van de klantenervaring, moeten bedrijven hun investeringen dienovereenkomstig prioriteren. Dat vereist een dieper inzicht in wat de klant van de ervaring verwacht, de factoren die de experience beïnvloeden en hoe deze wordt verbeterd.

In deze whitepaper lees je alles over het herdefiniëren van de klantenervaring.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]