Hoe digitale innovaties gezondheidszorg voor iedereen toegankelijk maken

Hoe digitale innovaties gezondheidszorg voor iedereen toegankelijk maken

07-09-2017ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Dankzij digitale innovatie kunnen multinationals in de gezondheidszorg nu de armste 4 miljard wereldburgers bereiken. Geïnspireerd door de boeken van invloedrijke bedrijfsstrategen C.K. Prahalad en Stuart L. Hart proberen veel multinationals nu ook doelgroepen met een laag inkomen te bereiken. En niet alleen uit plichtsgevoel. Mensen met een jaarinkomen van minder dan 1.500 Amerikaanse dollar vormen een gigantische potentiële markt: ongeveer 60% van de wereldbevolking. Vele van deze mensen wonen in opkomende markten als Azië, Afrika of Zuid-Amerika.

Om in de voetsporen te treden van de pioniers die deze grotendeels onaangeroerde markt bedienen, moeten ondernemers de gebaande paden van marketing, distributie en finance achter zich laten en een goed begrip vormen van de behoeftes van deze achtergestelde doelgroep. Om consumenten met een laag inkomen echt te doorgronden, zouden managers op alle niveaus tijd moeten doorbrengen in achtergestelde gemeenschappen.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]