De nieuwe Customer Journey begint vandaag!

De nieuwe Customer Journey begint vandaag!

09-01-2018ENWhitepaper

Als je content en customer journey niet is afgestemd is op de individuele (web)bezoekers, dan mis je leads, verkoop en loyaliteit. Studies hebben aangetoond dat wanneer bedrijven profiteren van personalisatie, het gemiddelde conversiepercentage met 34% stijgt.

En met de nieuwe technologieen die dit personalisatie eenvoudiger en betaalbaarder maken dan ooit is er geen reden om niet vandaag te beginnen de klantreis omni-channel te personaliseren.

Maar hoe geef je je doelgroepen de gepersonaliseerde klantenervaringen die ze verdienen.

Download dit E-book en lees over de:

  • Vijf manieren om de klantervaring verder te personaliseren
  • Strategieën voor het leveren van meer aantrekkelijke klantenervaringen
  • Tools die bedrijven kunnen helpen om de customer journey optimaal te beheren waaronder de inzet van systeemgegenereerde aanbevelingen op basis van machine learning analyses in om conversies te verbeteren

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]