Big Data en klantenervaring: hoe Netflix en eBay terrein wonnen

Big Data en klantenervaring: hoe Netflix en eBay terrein wonnen

11-10-2017ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Bedrijven zijn in een continue strijd verwikkeld om zich te onderscheiden van de concurrentie op een zinvolle manier. Voordat het internet zijn intrede deed, betekende dit dat organisaties de concurrentie versloegen op het gebied van bijvoorbeeld advertising, demografiek of overall budgetbesteding.

Vandaag de dag is concurrentievoordeel te behalen door onder andere klantcontact op een betekenisvolle manier te realiseren. Dit zorgt namelijk voor retentie, waaruit een constante omzetrealisatie aan vast hangt. Dit gaat dus niet meer over marketing- of advertisingbudget, maar over de juiste bereikbaarheid voor uw klanten op het moment dat zij dit nodig hebben.

Lees in deze whitepaper hoe bedrijven als Netflix en eBay zijn omgegaan met deze customer experience uitdagingen en hoe het gebruik van Big Data hierin het verschil heeft kunnen maken.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]