Enterprise Dialoogmanagement: de nieuwe succesformule van klantcontact uitgelegd

Enterprise Dialoogmanagement: de nieuwe succesformule van klantcontact uitgelegd

14-11-2017NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

In de automatisering van bedrijfsactiviteiten is klantcontact lange tijd een achtergebleven gebied geweest. Waar bijvoorbeeld productie en logistiek steeds efficiënter werden met oplossingen als ERP, bleef klantcontact afhankelijk van de beschikbaarheid van iemand die de telefoon kon opnemen.

Via andere kanalen contact opnemen was vaak lastig. En dat is zonde. Want wanneer klanten klagen over een organisatie, heeft dat in veel gevallen te maken met gebrekkige communicatie. Wat ze willen is zo snel mogelijk in contact komen met de juiste persoon in een organisatie, die hen direct goed geïnformeerd kan helpen met hun vraag. Bij voorkeur via het kanaal van hun keuze, of dat nu een telefoon is, een chatscherm of social media.

Deze whitepaper laat zien hoe de juiste oplossing voor deze uitdaging werkt; Enterprise Dialoogmanagement. Want of uw organisatie nu groot of klein is, het klantcontact slim organiseren is een must voor een optimale dienstverlening. Lees in deze paper hoe u dit kunt realiseren.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]