Succes door goed te luisteren naar klant en medewerker

Succes door goed te luisteren naar klant en medewerker

19-12-2017NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
QNH doet het erg goed. Omzet en werknemersbestand zijn in vier jaar tijd met de helft gestegen. Dit succes komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen. CEO Hen Snackers en CFO Erwin van den Bosch stellen dat goed luisteren naar de - trouwe - klanten en de eigen medewerkers cruciaal is. Daarnaast doet een dynamische markt- en technologiefocus ook een duit in het zakje. QNH heeft sinds 2013 ‘themagebieden’ benoemd en daar zijn de activiteiten op gericht. Momenteel zijn dat business analytics, cloud, digital experience en collaboration. Deze themagebieden hangen met elkaar samen en convergeren. De focus heeft het bedrijf goed gedaan, getuige een gestage groei. Van den Bosch: “2016 was een absoluut recordjaar. We hebben een netto-omzet van 67 miljoen euro gerealiseerd en zijn gegroeid naar 470 medewerkers. Voor de komende jaren verwachten we in consulting een verdergaande omzetgroei van 10-15% per jaar. Onze procentuele EBITDA gaat richting de 10% en daar ben ik trots op, want er zijn genoeg grote system integrators die daar ver onder zitten of zelfs rode cijfers schrijven.”
Registratie vereist
Relevante artikelen
Business analytics | Consultancy | GDPR
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]