2 voorbeelden om met data analytics klanten beter te bedienen

2 voorbeelden om met data analytics klanten beter te bedienen

02-02-2018ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De manier waarop organisaties gebruik maken van Analytics is ingrijpend aan het veranderen. Daar waar voorheen enkel werd gekeken naar data om historische trends te achterhalen, worden er nu geavanceerde wiskundige modellen aangerukt om real-time data te analyseren en zodoende te kunnen voorspellen wat er gaat gebeuren. Daarbovenop is het gebruik van analytics nu ook een tool die –in combinatie met bedrijfsprocessen- inzicht geeft in het al dan niet succesvol acteren van diverse bedrijfsonderdelen. Deze whitepaper belicht 2 voorbeelden hoe organisaties door het gebruik van data analyses een helder beeld krijgen van het gedrag van hun klanten. Daarnaast biedt het document tips om snel en effectief op deze inzichten in te spelen.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Datamining | Data management
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]