De digitale transformatie: hoe doen andere banken dat?

De digitale transformatie: hoe doen andere banken dat?

08-03-2018NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

‘Je moet de klant begrijpen, je moet de business begrijpen en je moet de data begrijpen’ – Arjan Huisman, COO bij Van Lanschot Kempen.

Banken moeten transformeren tot een ‘nieuwe bank’: een die zich aan de voorkant weet te onderscheiden met state-of-the-art dienstverlening aan de klant. Een bank die 24/7 bereikbaar is, interactief en persoonsgericht.

Maar hoe doet u dat nu wet- en regelgeving steeds strenger wordt, klanten veeleisender zijn dan ooit, fintechs hun posities innemen en technologie zich in een duizelingwekkend tempo ontwikkelt?

‘Als banken niet oppassen, worden ze uit de keten richting de klant geduwd en nemen andere partijen die klantrelatie over’ – Michel Hofman, CIO bij Amsterdam Trade Bank.

Drie bankdirecteuren (de Volksbank, Van Lanschot Kempen en Amsterdam Trade Bank) doen hun verhaal. Over de uitdagingen, hun keuzes en de (onzekere) toekomst. Hoe houden zij grip?

  • 3 bankdirecteuren
  • 7 inzichten en tips
  • Visie op 2030


Download het eBook

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]