How-to guide: Service Desk en ITSM tool consolidatie

How-to guide: Service Desk en ITSM tool consolidatie

05-07-2018ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Valt het u zwaar om meerwaarde te halen uit uw legacy ITSM tools? Volgens een EMA onderzoek beheren meer dan 50% van de grotere organisaties meerdere Help Desks.

In het internet tijdperk heeft de IT afdeling behoefte aan flexibiliteit. Echter de meeste IT afdelingen zijn druk met het dagelijkse onderhoud. IT afdelingen moeten consolideren, standaardiseren en stroomlijnen om kosten te verminderen en te innoveren.

Lees de gids en ontdek:

  • 7 redenen om te consolideren
  • 4 belangrijke elementen van een consolidatie project
  • 6 stappen om succesvol te zijn

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier per email benaderd kan worden.

Registratie vereist
Relevante artikelen
IT Service Management | IT beheer
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]