Best practices om de servicedesk effectiviteit te verhogen

Best practices om de servicedesk effectiviteit te verhogen

11-07-2018ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
IT-teams vormen de ruggengraat van iedere organisatie, of dit nou een grote, middelgrote of kleine onderneming is. IT-teams vormen een integraal onderdeel van het bedrijf en zorgen voor een probeemloze werking van de interne activiteiten. Inderdaad de IT-teams hebben een lange weg afgelegd sinds de vreoge dagen van de digitale revolutie in de werkruimte. In het verleden werden de IT-teams vaak ten onrechte door werknemers van een bedrijf beschouwd om alledaagse taken uit te voeren, bijvoorbeeld het zorgen dat de printer voldoende papier heeft.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]