Tips om service management te verbeteren

Tips om service management te verbeteren

11-07-2018ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Als u relatief nieuw bent in het runnen van een IT-operations team of een servicedesk, zult u waarschijnlijk dezelfde dingen tegenkomen die elke andere persoon in een vergelijkbare functie heeft ervaren. Van uzelf afvragen hoe om te gaan met de hoeveelheid en de soorten oproepen die binnenkomen tot het begrijpen van de veranderingen die gemaakt moetten worden en hoe. Wanneer u wordt geconfronteerd met de druk van uw dagelijkse werk, kan het afschrikwekkend zijn om verder te denken dan het probleem.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]