Vervaging van de grenzen tussen fabrikanten, distributeurs en detailhandelaren

Vervaging van de grenzen tussen fabrikanten, distributeurs en detailhandelaren

07-08-2018ENWhitepaper

Het is geen geheim dat de eens zo duidelijke verschillen tussen fabrikanten, distributeurs en detailhandelaars zijn weggevaagd. 

Fabrikanten verkopen steeds vaker rechtstreeks aan eindgebruikers, distributeurs verkopen direct aan eindgebruikers en breiden hun diensten uit met lichte assemblage en productie en bieden in sommige gevallen hun eigen merkproductlijnen aan. Ondertussen vertrouwen retailers steeds meer op private label-producten om marges en loyaliteit te genereren, waarbij ze in wezen de rol van merkeigenaar op zich nemen en de uitbestede productie beheren. 

In dit rapport onderzoeken we wat er gebeurt wanneer een bedrijf een combinatie van een fabrikant, groothandel en/of detailhandelaar wordt en hoe dit invloed heeft op partnerschappen, services, verdienmodellen en de systeemvereisten van een bedrijf.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]