De Supply Chain transformeren: van tactische implementatie naar strategische integratie

De Supply Chain transformeren: van tactische implementatie naar strategische integratie

07-08-2018ENWhitepaper

Een rapport van Gartner heeft aangetoond dat "89% van de marketeers voornamelijk concurreren op basis van klantervaring - discrete momenten die bij elkaar opgeteld de voorkeur, loyaliteit en voorkeur van een klant versterken of verzwakken" (Gartner, 2016). 

Voor bedrijven zonder een gecentraliseerde manier om toegang te krijgen tot en te handelen naar supply chain data, kan deze statistiek overweldigend lijken. 

Het is belangrijk om te beseffen dat noch de ‘data trein’, noch de klantverwachtingen vertragen. De enige manier om deze uitdagingen het hoofd te bieden, is om business intelligence te verenigen in de gehele supply chain. Download dit rapport en ontdek hoe.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]