3 manieren om uw servicecenter te moderniseren

3 manieren om uw servicecenter te moderniseren

09-07-2019ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Het bieden van superieure klantenservice en het overtreffen van de verwachtingen van klanten is van cruciaal belang voor merken om te overleven. Maar hoe zorgen organisaties dat hun klantenservice ervaring voldoet aan de hoge verwachtingen van moderne consumenten die via verschillende kanalen contact maken?

In deze guide geven wij aanbevelingen voor het gebruiken van technologieën zoals kunstmatige intelligentie en machine learning, ingebed in een moderne CRM-platform, om organisaties te helpen om data-patronen te identificeren en om te zetten in tastbare acties voor servicemedewerkers.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]