10 tips om de IT Servicedesk binnen uw organisatie te optimaliseren

10 tips om de IT Servicedesk binnen uw organisatie te optimaliseren

10-09-2019ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De IT service desk vandaag de dag kent 3 doelen; sneller, beter en goedkoper. Maar gaat dit wel samen wanneer je de service desk wil laten ontwikkelen van goed naar best? En wat zijn hiervan de implicaties voor de organisatie zelf?

Deze whitepaper biedt de lezer 10 tips om significante verbeteringen bij de IT Service Desk door te voeren dankzij 3 ITSM waarden; zelfservice, kennismanagement, en automatisering en AI.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]