Indirecte aankopen: zes pijlers die uw strategie zullen verbeteren

Indirecte aankopen: zes pijlers die uw strategie zullen verbeteren

14-10-2019ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Het beheersen van de kosten van directe en indirecte aankopen en het realiseren van potentiële besparingen zijn een belangrijke bron van concurrentievoordeel geworden voor bedrijven in de wereld van vandaag. Een van de belangrijkste stappen is om de uitgaven onder controle te houden, is een diepgaande blik werpen op de data van het bedrijf, die de prestaties kunnen verbeteren bij correct gebruik.

Hoewel de meeste bedrijven momenteel profiteren van de data met betrekking tot hun strategische aankopen, geeft 79% toe dat ze geen overkoepelend inzicht hebben in hoeveel geld ze uitgeven via hun indirecte aankopen.

Deze whitepaper behandelt verschillende problemen:

● Nieuwe uitdagingen in verband met aankopen in klasse C
● Belangrijkste optimalisatiemethoden
● Een benadering om "uw data aan het praten te krijgen"
● Een case study van klanten

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
Relevante artikelen
Big Data | Digitalisering | Inkoop
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]