Hoe verbeter je de klantreis bij gemeenten?

Hoe verbeter je de klantreis bij gemeenten?

25-06-2020NLWhitepaper
Burgers en bedrijven (klanten) verwachten transparante en duidelijke communicatie vanuit hun gemeente. Om deze verwachting van klanten waar te maken, is het optimaliseren van klantreizen erg belangrijk.

In deze whitepaper leest u hoe wij samen met een grote gemeente in Nederland in slechts één week een goed overzicht hadden waar verbeterinitiatieven gestart konden worden om processen sneller, efficiënter én klantvriendelijker te maken. 

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]