Service Management 2020: Integreer, Optimaliseer en Automatiseer

Service Management 2020: Integreer, Optimaliseer en Automatiseer

24-06-2020NLWhitepaper
Het IT-landschap binnen je organisatie wijzigt continu. Als IT-manager ben je daarom doorlopend op zoek naar oplossingen voor de volledige organisatie. Je wilt processen automatiseren en efficiënter inrichten, het applicatie landschap beheersbaar houden en tegemoet komen aan de wensen vanuit de business.

Hoe breng je deze ambities in de praktijk? Hoe laat je Service Management werken voor jouw organisatie? En kies je dan voor een Service Management-platform voor de IT-processen (ITSM) of integreer je direct ook andere ondersteunende processen, zoals HR- of facilitaire processen (ESM)? In deze whitepaper behandelen we de belangrijkste trends en valkuilen.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]