8 Grote IT-servicedesk uitdagingen... en hoe ITSM te gebruiken om ze op te lossen

8 Grote IT-servicedesk uitdagingen... en hoe ITSM te gebruiken om ze op te lossen

18-09-2020ENWhitepaper
In deze whitepaper wordt gekeken naar de uitdagingen waar servicedeskmanagers voor staan en de trends die erachter zitten. Kansen die ontstaan door het overwinnen van elke uitdaging en praktische oplossingen die bewezen hebben te werken worden uiteengezet. Door deze uitdagingen te herkennen en aan te pakken, kan de servicedesk een gericht verbeterprogramma starten om de efficiëntie te verhogen, de kosten te verlagen en de klanttevredenheid te verbeteren.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]