De ROI van Omnichannel ITSM

De ROI van Omnichannel ITSM

15-10-2020ENWhitepaper
De term omnichannel wordt vaak verkeerd begrepen, of door elkaar gebruikt met multichannel. Maar er is een verschil. Als u begrijpt wat omnichannel echt betekent, kunt u een reeks voordelen benutten die u niet krijgt door IT-klanten eenvoudigweg meerdere communicatiekanalen aan te bieden. Lees in deze whitepaper wat de voordelen van Omnichannel ITSM zijn en hoe je door het juist in te zetten kan besparen in de kosten.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]