Hoe blijf je altijd bereikbaar voor de klanten in onzekere tijden? 6 praktijkcases

Hoe blijf je altijd bereikbaar voor de klanten in onzekere tijden? 6 praktijkcases

14-01-2021NLWhitepaper
2020 was een bijzonder jaar: een jaar waarin de COVID-19 pandemie een onvoorziene impact heft gehad op de samenleving én het bedrijfsleven.
Vanaf de intelligente lockdown werd T-Mobile overspoeld door verzoeken van haar klanten. Want ineens kwam bij hen bijna al het personeel thuis te zitten. Hoe bleven zij in deze tijd bereikbaar voor hun klant? En voor elkaar? Deze klanten klopten bij T-Mobile aan voor connectiviteitsoplossingen: zaken waar jij wellicht ook mee zit bij jouw organisatie. Van versneld overstappen naar cloud telefonie tot het verhogen van de bandbreedte om zo zelf VPN-tunnels op te zetten. Vast mobiel integraties of extra simkaarten met grotere databundels, alles moest zo snel mogelijk worden geregeld. Dit alles om de bereikbaarheid van de organisatie te kunnen blijven garanderen.

T-mobile geeft je graag een kijkje in de keuken van de oplossingen die T-Mobile Ondernemen dagelijks aan haar klanten biedt. Speciaal voor MKB-bedrijven zijn er een aantal herkenbare praktijkcases verzameld. Uit deze voorbeelden blijkt hoe wendbaar en flexibel bedrijven kunnen zijn als het erop aankomt.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
Relevante artikelen
Telefonie | Telefonie beheer
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]