E-book:15 digitale tools om je telefonie te optimaliseren

E-book:15 digitale tools om je telefonie te optimaliseren

27-10-2021NLWhitepaper
Laat jij onbewust kansen liggen om de bereikbaarheid van jouw organisatie te verbeteren?   Jouw medewerkers zetten zich dagelijks in om inkomende calls zo goed mogelijk te beantwoorden. Maar minstens zo belangrijk is de achterliggende techniek, die hen helpt die taak te volbrengen. In dit e-book krijg je meer uitleg over wat een flexibele telefooncentrale is en geven we antwoord op de vraag waarom dit voor jouw bedrijf werkt. Of je nu in een grote organisatie werkt of het MKB, in een snel veranderende wereld spelen bereikbaarheid en efficiëntie een sleutelrol in het vertrouwen van klanten.
Inhoud 
  • Waarom een flexibele telefooncentrale werkt
  • De voordelen van een telefooncentrale in de cloud 15 digitale tools om meer uit je telefooncentrale te halen
  • Microsoft Teams Telefonie: een nieuwe manier van communiceren
  • Conclusie: ook jouw bedrijf kan zijn voordeel doen met een flexibele telefooncentrale

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]