Kluwer Snelbalie Bijzondere Bijstand: Van burger tot backoffice in 15 minuten

Kluwer Snelbalie Bijzondere Bijstand: Van burger tot backoffice in 15 minuten

03-05-2013NLPresentatie
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De ISD Wal gevestigd Bergen op Zoom wilde het aanvraagproces van bijzondere bijstand vereenvoudigen en versnellen voor haar klanten en de organisatie. Dit hebben ze o.a. gerealiseerd door de aanschaf van Kluwer Snelbalie Bijzondere Bijstand. De insteek hierbij was: een aanzienlijke kosten- en tijdsbesparing, administratieve lastenverlichting, ""Meer met minder"". Minstens zo belangrijk is dat de burger direct weet waar hij aan toe is. Op basis van vraag en antwoord worden de benodigde documenten aangemaakt en uitgeprint. De gegevens worden via een koppelvlak in GWS4all weggeschreven. De documenten worden (tijdelijk) opgeslagen in een midoffice t.b.v. digitale dossiervorming. Tijdens de lezing laat de ISD verschillende stappen van dit proces de revue passeren.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]